606 6360 kool@kehra.edu.ee
  • et
Menüü
  • Avaleht
  • Tunniplaan
  • Stuudium
  • Outlook
  • Ilmajaam
Meie kool
Meie inimesed
Meie tegemised

Logopeedid

Koolis   toimuv   logopeediline   töö   on   tugisüsteemi   üks   osa, mille   eesmärk   on   ennetada, vähendada ja ületada kõnelise arengu puudeid lastel, kellel ilmnevad raskused suulisel ja /või kirjalikul eneseväljendamisel.

Õppe- ja korrektsioonitöö seisneb:

  • häälikuanalüüsioskuse kujundamises (häälikute õige häälduse täpsustamine; häälimine; häälikute arvu, järjekorra ja koha määramine sõnas);
  • foneemanalüüsioskuse kujundamises (häälikurühma määramine; kriitilise koha leidmine sõnas; häälikupikkuse muutmine ja määramine; tähe valik);
  • funktsionaalse lugemisoskuse kujundamises;
  • eesti keele ortograafiareeglite mõistmises ja õiges kasutamises;
  • kõnearenduses (sõnavara täpsustamine ja täiendamine, töö lause ja sidustekstiga);
  • korrektsioonitöös (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemise ja fantaasia arendamises ülaltoodud tegevuste kaudu);

Logopeed teeb koostööd eesti keele Ãµpetajate ja klassijuhatajatega,  nõustab  klassiõpetajaid ja lapsevanemaid õpiraskustega õpilaste õpetamisel.
Koolilogopeedi teenuseid kasutavad õpilased 1.-9. klassini. Logopeedilise õpiabi rühmad komplekteeritakse sügisel diagnoosetteütluste, lugemiskontrolli ja aineõpetaja soovituste alusel.

© 2025 Kehra Gümnaasium    |    kool@kehra.edu.ee